News

Cina Assicurendu u Cummerciu Esteru di Alta Qualità

L'esportazioni di a Cina anu rimbalzatu vigorosamente in maghju, mettendu in risaltu a resistenza di a nazione in u cummerciu esteru, è u settore hè previstu di espansione constantemente in i mesi à vene grazia à e misure politiche di sustegnu messe in piazza per rinfurzà l'ecunumia, i sperti di l'industria è l'analisti anu dettu ghjovi.

Per l'articuli di metalli di giardinu, u mercatu mundiale pare cortu nantu à u percentualità 75 da l'annu 2021. In particulare per a fence and garden plant support iron cages.

A maiò parte di i feedback di i clienti di i Stati Uniti chì e persone chì cumbattenu u prezzu aumentanu per pruvà à cumprà nunda.

Cina aiuterà u cummerciu esteru à passà per e sfide attuali è mantene a crescita stabile è di alta qualità di u settore à l'ecunumia, e catene di l'industria è e catene di supply, secondu a circular publicata da u Cunsigliu di Statu.
I guverni lucali duveranu stabilisce servizii è sistemi di salvaguardia per l'imprese chjave di u cummerciu esteru è risolve e so difficultà per sustene a so operazione. Pechino hà recentemente implementatu 34 misure per aiutà e cumpagnie à ricuperà da l'impatti di COVID-19, cum'è parte di i sforzi di a municipalità per stabilizà a crescita ecunomica.E misure includenu l'offerta di servizii estensivi attraversu visite, un mecanismu di serviziu di trè livelli (municipale, distrittu, sub-distrettu) è una linea d'assistenza, migliurà i servizii amministrativi in ​​linea, migliurà a registrazione di l'imprese è i servizii di appruvazioni di licenze, è sustene e cumpagnie per espansione e so attività.Sti misuri anu u scopu di enfatizà i servizii, è a municipalità assicurarà chì i bisogni di l'imprese sò risposti per migliurà a qualità è l'efficienza di i servizii.

A crescita stabile in u cummerciu esteru aiuterà à rinfurzà a prospettiva ecunomica generale è a fiducia di u mercatu, facendu u paese più attraente per l'investituri stranieri, anu dettu.

L'esportazioni di a nazione in maghju anu battutu l'aspettattivi saltendu 15,3 per centu annu à 1,98 trilioni di yuan ($ 300 miliardi), mentre chì l'importazioni anu aumentatu da 2,8 per centu à 1,47 trilioni di yuan, secondu a dati doganali publicati ghjovi.
A Cina hè prevista à migliurà ulteriormente u clima di l'affari, scattendu più vitalità di u mercatu è aghjunghjendu resistenza à l'ecunumia, è cusì spinghjendu u sviluppu di alta qualità, anu dettu dumenica l'analista è i dirigenti di l'affari.

U paese approfondirà ulteriormente e riforme per simplificà l'amministrazione è delegate u putere, migliurà a regulazione è aghjurnà i servizii per creà un mercatu orientatu à u mercatu,
Ambiente cummerciale basatu in lege è internaziunale, anu dettu.

"Un ambiente d'affari sanu cù un campu di ghjocu uguale permette à e entità di u mercatu di cunfidassi l'una in l'altra è di sfruttà i so vantaghji rispettivi per allocazione efficacemente risorse è sfruttà i fattori di produzzione", disse Zhou Mi, un ricercatore senior in l'Academia Cinese di Cummerciu Internaziunale è Cuuperazione ecunomica "Siccomu l'imprese affrontanu attualmente più incertezze à mezu à l'impattu di a pandemia di COVID 19, hè soprattuttu impurtante di stabilisce un ambiente di u mercatu chì facilite a cooperazione piuttostu chè incuragisce a sfiducia", hà aghjustatu. Sicondu Zhou, a Cina duveria intensificà i sforzi di riforma per furnisce un ambiente cummerciale più prevedibile cù informazioni trasparenti è precise per chì l'imprese ponu piglià decisioni ben infurmate è più produttive.
Chì eventualmente aiutà à riduce i costi di l'imprese è à migliurà l'allocazione è l'utilizazione di e risorse di u mercatu, per rinfurzà a qualità di u sviluppu ecunomicu generale, hà dettu. cusì i tecnulugii più avanzati seranu megliu appiicati in a produzzione è l'operazioni di l'imprese, è chì i mudelli è i furmati di cummerciale innovatori piglianu forma è crescenu.

Zheng Lei, vicepresidentu di l'Istitutu di Ricerca Internaziunale di New Economics di Hong Kong, hà dettu chì per migliurà l'ambiente di l'affari, hè impurtante per u guvernu di simplificà l'amministrazione è di delegate u putere, è, più impurtante, di aduttà una mentalità di "servà è regule". l'imprese piuttostu chè "gestisce" elli.

Cina hà annullatu o delegatu à l'autorità di livellu più bassu circa 1,000 elementi di appruvazioni amministrativi, è u requisitu di appruvazioni non amministrativi hè diventatu una cosa di u passatu.

In u passatu, hà pigliatu decine, ancu finu à 100 ghjorni per apre un affari in Cina, ma avà dura quattru ghjorni, in media, è ancu solu un ghjornu in certi lochi.Circa u 90 per centu di i servizii di u guvernu ponu accede in linea o attraversu l'applicazioni per u telefuninu.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2022