News

Crisa energetica ?inflazione?U prezzu d'andà à a toilette in Germania hà ancu cresce!

In Germania, tuttu diventa più caru: l'alimentazione, a benzina o andate à i ristoranti... In u futuru, a ghjente hà da pagà di più quandu usa u toilette in stazioni di serviziu è spazii di serviziu nantu à a maiò parte di l'autostrade tedesche.
L'agenza di stampa tedesca hà dettu chì da u 18 di nuvembre, Sanifair, un giant di l'industria tedesca, sperava di aumentà a tarifa d'usu di circa 400 toilette operate longu l'autostrada da 70 centesimi d'euro à 1 euro.
À u listessu tempu, a cumpagnia riviseghja u so mudellu di voucher, chì hè ben cunnisciutu da i clienti.In u futuru, i clienti Sanifair riceveranu un voucher di 1 euro dopu avè pagatu a tarifa di toilette.U voucher pò ancu esse usatu per a deduzzione quandu si compra à a stazione di serviziu di l'autostrada.Tuttavia, ogni articulu pò esse scambiatu solu per un voucher.Prima, ogni volta chì avete passatu 70 Euros, pudete uttene un voucher di 50 Euros, è era permessu di esse usatu in cumminazione.
A cumpagnia spiegò chì l'usu di l'installazione di Sanifair era quasi guasi per l'invitati in a stazione di riposu.Tuttavia, in vista di u prezzu altu di e merchenzie in a stazione di serviziu di l'autostrada, micca tutti i clienti di Sanifair utilizanu vouchers.
Hè infurmatu chì questu hè a prima volta chì Sanifair hà risuscitatu u prezzu da quandu hà lanciatu u mudellu di voucher in 2011. A cumpagnia spiegà chì, ancu s'è i costi operativi di l'energia, u persunale è i consumabili anu aumentatu bruscamente, sta misura pò mantene i normi di pulizia. serviziu è cunfortu per un bellu pezzu.
Sanifair hè una filiale di Tank&Rast Group, chì cuntrolla a maiò parte di e stazioni di benzina è e zone di serviziu nantu à e strade tedesche.
L'Associazione All German Automobile Club (ADAC) hà manifestatu a so capiscitura di a mossa di Sanifair."Questa misura hè dispiaciuta per i viaghjatori è e famiglie, ma in vista di l'aumentu generale di i prezzi, hè cumprinsibile di fà cusì", hà dettu un portavoce di l'associu.Impurtante, l'aumentu di u prezzu hè accumpagnatu da una ulteriore migliione in a pulizia di i toilette è l'igiene in i spazii di serviziu.In ogni casu, l'Associazione hà spressu insatisfazione chì ogni merchenzie pò esse scambiatu solu per un voucher.
L'urganizazione di i cunsumatori tedeschi (VZBV) è l'Automobile Club Tedesco (AvD) anu criticatu questu.VZBV crede chì l'aumentu di i vouchers hè solu un gimmick, è i clienti ùn utteneranu micca benefici reali.Un portavoce di AvD hà dettu chì a cumpagnia di Sanifair, Tank&Rast, era digià privilegiata nantu à l'autostrada, è era caru per vende cose in stazioni di benzina o spazii di serviziu.Avà a cumpagnia guadagna ancu prufitti extra da i bisogni necessarii di a ghjente, chì spaventarà è guidà parechje persone chì volenu aduprà u toilette.


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022